تفاوت کلید لمسی ساده با کلید لمسی هوشمند چیست ؟

تفاوت کلید لمسی ساده با کلید لمسی هوشمند چیست ؟

 

در ابتدا لازم می دانیم در خصوص تعریف کلیدهای لمسی توضیحاتی مختصر در مقاله فوق شرح دهیم. کلیدهای لمسی نسل جدیدی از کلیدهای الکترونیکی می باشند که به واسطه لمس دست افراد به آسانی فعال و یا غیر فعال می شوند. کلیدهای لمسی صرفا با تاچ دست در فضای داخل منزل یا آفیس روشن یا خاموش می شود و  امکان کنترل از راه دور میسر نمی باشد. در حالیکه کلید لمسی هوشمند علاوه بر اینکه لمسی می باشد با توجه به تعبیه تجهیز هوشمند داخلی می توان آن را از هر جای دنیا در هر ساعتی در بستر اینترنت مانیتور و مدیریت نمود.

 

مدار داخلی متفاوت کلید لمسی و کلید لمسی هوشمند 

کلیدهای صرفا تاچ با کلیدهای لمسی هوشمند از لحاظ ظاهر کلید و جنس پنل کلیدها تفاوتی ندارند.

تنها تفاوت این کلیدها در مدارهای داخلی آنها می باشد. در واقع کلید تاچ هوشمند دارای مدار ارتباطی رادیوئی یا RF می باشد. در حقیقت این مدار ارتباط بدون سیم بین کلید و دستگاه گیت وی کنترلر را ممکن می سازد. همچنین به علت ارتباط دستگاه گیت وی به اینترنت می توانید کلید تاچ هوشمند را از طریق موبایل های هوشمند خود کنترل نمائید. در نتیجه اگر برای شما مهم است که بتوانید از راه دور خانه هوشمند یا آقیس هوشمند خود را کنترل نمائید توصیه می شود که کلید هوشمند تهیه نمائید.

کلید لمسی هوشمند دو پل

 قیمت ارزان تر کلید لمسی به نسبت کلید تاچ هوشمند

اگرچه ظاهر هر دو مدل کلید با یکدیگر تفاوتی ندارند اما به دلیل قطعه ای وایرلس درون کلیدهای لمسی هوشمند به نسبت کلیدهای لمسی ساده قیمت آن بیشتر است. اما همانطور که می دانید مبلغ ناچیزی است که ارزش هزینه کردن دارد. زیرا می توانید از هر نقطه ای و از هر مکانی ساختمان هوشمند خود را نظارت نمائید و در صورت لزوم سیستم روشنائی و پکیج و فن کوئل را توسط تلفن همراه هوشمند خود کنترل کنید.

 

 

پیشنهاد خانه هوشمند بهین برای خرید کلید هوشمند

اگر چه کلیدهای لمسی ساده به علت امکاناتی کمتر دارای قیمتی پائین تر از کلیدهای لمسی هوشمند می باشند.

با این وجود شرکت توان گستر بهین به کاربران پیشنهاد خرید کلیدهای لمسی هوشمند را می دهد. علت این امر آن است که از این طریق می توانید سیستم روشنائی و گرمایش و سرمایش ساختمان یا آفیس خود را در هر لحظه و از هر جا تحت کنترل داشته باشید  و از اینکه مدیریت خانه هوشمند خود را در دست دارید لذت ببرید و احساس امنیت بی نظیر را بیش از پیش حس کنید. علاوه بر این وقتی خانه خود را هوشمند می نمائید ارزش آن آپارتمان یا خانه بیشتر می شود و به ارزش بالاتری می توانید آن را بفروشید. چون برای مالکین امروزه هوشمند سازی ساختمان فقط یک تغییر و بازسازی لاکچری نمی باشد بلکه از این طریق مدیریت منزل خود را در دست گرفته و احساس امنیت بیشتری دارند.

در واقع وقتی شما کلیدهای هوشمند برای ساختمان اسمارت خود انتخاب می نمایید تصمیم درستی می گیرید چون در زمان های آتی می توان سیستم خانه هوشمند را ارتقا دارد و بعدها امکان توسعه پذیری برای هوشمند کردن کلیه وسایل الکترونیکی وجود دارد. در حقیقت با یک بار هزینه کردن می توانید در آینده دست کارشناسان هوشمندسازی ساختمان را باز گذاشته تا هوشمند کردن خانه شما را به بهترین نحو با هزینه مناسب انجام دهند.

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید