سیستم کنترل مخازن

در بسیاری از پروژه های انتقال آب نیاز است تا آب به نقطه ای دور پمپاژ گردد و در مخزن ذخیره شود. در این نوع  از پروژه ها مسئله  مهم  کنترل سطح مخزن در هر لحظه  می باشد به طوری  که منبع هیچگاه  سرریز نشده و همچنین خالی از آب نگردد.

با استفاده از سیستم  اتوماسیون بیسیم کنترل سطح مخزن این شرکت می توان به صورت موثر سطح مخازن را کنترل کرد. نحوه کار بدین شکل است که یک فرستنده در محل مخزن نصب شده و سطح آب را اندازه گیری می کند و فرمان روشن و خاموش پمپ را برای دستگاه گیرنده که درسمت پمپاژ نصب شده است ارسال می کند. دستگاه گیرنده هم بعد ازحصول اطمینان از صحت  فرمان آن را اجرایی می کند و تایید دریافت و اعمال فرمان را برای فرستنده ارسال می کند.

 

سیسیتم کنترل مخازن

 

 

این سیستم به طور عمده در موارد ذیل قابل اجرا می باشد :

سیستم های انتقال آب و فاضلاب روستایی و شهری، بخش کشاورزی، دامپروری، پرورش آبزیان ، کارخانه های پتروشیمی، کارخانه های قند، معادن … و کلیه اماکنی که بین ایستگاه پمپاژ و مخزن آب فاصله وجود داشته  باشد.

این سیستم در دو نوع برقی و خورشیدی تولید شده است، اگر در محل  مخزن آب ، برق شهری وجود نداشته باشد می توان  از نوع خورشیدی این سیستم استفاده کرد . تغذیه سیستم از طریق سلولهای خورشیدی و باتری تامین می گردد. در این نوع سیستم ها کنترل شارژ در داخل خود دستگاه قرار دارد و نیازی به کنترل شارژ خارجی نمی باشد. توان مصرفی پایین دستگاه باعث کاهش هزینه سلول، باتری و هزینه نگهداری  این سیستم می شود.

Call Now Buttonتماس بگیرید