نکات کلیدی و مهم خرید کلید لمسی

خرید کلید لمسی ، دارای نکات کلیدی و مهمی می باشد که به تصمیم گیری و انتخاب کاربران کمک ویژه ای می نماید. با توجه به اینکه مدل های کلید ها در بازار بسیار متنوع هستند، تصمیم گیری مصرف کنندگان برای خرید کلید لمسی دشوار می شود.

به راستی خرید چه نوع کلید لمسی بهتر است؟

چه تفاوتی بین کلید لمسی استاندارد با دیگر کلیدها می باشد؟

هر کدام از تولید کنندگان و تامین کنندگان کلید های لمسی نظرات مختلفی برای خرید کلید لمسی و کلید هوشمند دارند. در ادامه مطلب به نکات مهم و ارزنده در خصوص خرید کلید های تاچ می پردازیم:

 

خرید کلید لمسی

انتخاب جنس صفحه کلید لمسی

انتخاب جنس صفحه کلید لمسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نکته ای که تعدادی از کاربران از آن غافل می مانند جنس رویه کلید لمسی می باشد که گاها به جای رویه شیشه با کیفیت و شفاف، پلکسی خریداری می کنند. مقایسه کلیدهای با صفحه شیشه سکوریت و پلکسی به شرح ذیل می باشد.

 

  • کلید لمسی با رویه شیشه کریستال

این نوع کلیدها بسیار زیبا و شفاف هستند. اکثر کاربران به علت ضد خش بودن استفاده از این کلیدها را ترجیح می دهند. کلیدهای شرکت توان گستر بهین از نوع جنس رویه شیشه کریستال ضد خش می باشد.

  • کلید لمسی با رویه پلکسی

اگرچه این کلیدها مقاومت بالاتری نسبت به شیشه دارند، اما ضعف آنها در این است که به زودی خش می افتند. بسیاری از کاربران به علت خش دار شدن و کدر شدن این نوع کلید را انتخاب نمی کنند. زیبائی این نوع کلیدها به نسبت کلیدهای لمسی شیشه ای و کریستال کمتر است.

 

تکنولوژی صفحات لمسی خازنی

هنگام خرید کلید لمسی به تکنولوژی محل لمس کلید های لمسی یا کلیدهای تاچ توجه نمائید. اگرچه نکنولوژی صفحات لمسی انواع متفاوتی دارد، اما صفحات لمسی خازنی بهترین نوع صفحه می باشد. به کاربران پیشنهاد می شود که کلیدهای با صفحه لمسی خازنی انتخاب و خرید نمایند.

 

پشتیبانی کلید لمسی

پشتیبانی محصول، نکته مهمی است که بایستی در خرید کلیدهای لمسی ساده و هوشمند دقت نمائیم. کلید لمسی ایرانی شرکت توان گستر بهین دارای یکسال گارانتی تعویض محصول و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. معمولا مدار الکترونیکی کلیدها و شیشه بایستی دارای گارانتی باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانید از تامین کننده درخواست خدمات فرمائید. در نتیجه برای خرید محصولات حساس کلیدلمسی هوشمند بایستی به گارانتی و پشتیبانی محصول توجه فرمائید.

 

پشتیبانی کلید لمسی

 

کلید لمسی با توان مصرفی پائین

هر چه توان مصرفی کلید لمسی پائین تر باشد، برای کاربران به صرفه تر خواهد بود. کلیدهای لمسی استاندارد دارای توان مصرفی 0.1 وات می باشند که در مقایسه با کلیدهای لمسی غیر استاندارد پائین تر است. کاربران و علاقمندان به کلید لمسی بایستی به توان داخلی مصرفی کلیدهای لمسی دقت فرمایند. به عنوان مثال اگر توان مصرفی هر کلیدلمسی یک وات باشد، مصرف انرزی 10 برابر بیشتر می گردد. اگر یک خانه که دارای 5 کلیدلمسی یک وات هست را تصور نمائیم. در هر ساعت 5 وات روزانه 120 وات و ماهانه 3600 وات خواهد بود. این مصرف انرژی در مقایسه با کلیدهای لمسی استاندارد خیلی بالاتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

کلید لمسی با توان مصرفی پائین

خرید کلیدهای لمسی استاندارد

برای خرید کلیدهای لمسی استاندارد هر محصول الکترونیک مانند کلید لمسی به استانداردهای آنها توجه فرمائید. اگر کلیدهای لمسی استاندارد نباشد، ممکن است روی کارکرد سایر تجهیزات الکترونیکی اختلال ایجاد  کنند. به کلیه کاربران توصیه می شود جهت داشتن کلیدهای لمسی استاندارد قطعات الکترونیک آنها بویژه رله و توان مصرفی آنها توجه شود.

 

استفاده از کلیدها در قوطی های سنتی

اگر قصد تعویض کلیدهای سنتی به کلید های لمسی مدرن داشته باشید، بایستی از کلیدهائی استفاده نمائید که در قوطی کلیدهای قدیمی قابل نصب باشند. همانطور که می دانید کلیدهای لمسی اروپائی در قوطی کلیدهای رایج ایرانی نصب نمی شوند. در نتیجه به کلیه کاربران توصیه می شود که از کلیدهائی استفاده نمائید که در تمام پروژه ها کاربردی باشد و هزینه زیادی بابت خرید قوطی متحمل نشوید.

امیدواریم مطالعه این مقاله به اطلاعات و دانش شما جهت خرید کلیدلمسی یا کلید تاچ هوشمند بیفزاید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید