دستگاه گیت وی

دستگاه گیت وی یا ماژول مرکزی به عنوان قلب مرکزی یک خانه هوشمند استفاده می گردد. توسط این وسیله می توان سیستم روشنائی و سرمایش و گرمایش یک ساختمان هوشمند را کنترل نمود. در زیر تصویر این دستگاه نشان داده شده است.

دستگاه کنترل مرکزی

دستگاه کنترل مرکزی

مزایای گیت وی

  • برقراری ارتباط با اپلیکیشن کاربردی جهت کنترل روشنائی از طریق تلفن همراه
  • راه اندازی دزدگیر پایه با استفاده از سنسور نصب شده بر روی دستگاه
  • ارتباط با کلیدهای لمسی با استفاده از تکنولوژی RF (ارتباط رادیویی) و ارتباط با تلفن همراه در منزل یا محل کار بدون نیاز به اینترنت تنها از طریق Wi-Fi
  • امکان برقراری تماس صوتی با کارفرما در لحظه و درصورت عدم برقراری ارتباط  ارسال پیامک توسط سیستم امنیتی
  • امکان اتصال همزمان ده تلفن همراه به سیستم جهت استفاده همزمان همه اعضا

 

امکانات کنترلر مرکزی

ارتباط با اینترنت 

کنترلر مرکزی علاوه بر ارتباط با اینترنت امکان نصب سیم کارت نیز درون آن در نظر گرفته شده است. اگر کاربر به هر دلیلی اینترنت نداشته باشد از طریق پیامک و یا تماس توسط سیم کارت میتواند به سیستم خانه هوشمند دسترسی داشته باشد.

 

ارتباط بدون سیم:

ارتباط کنترلر مرکزی خانه هوشمند با پنل لمسی از طریق تکنولوژی WIFI و بدون نیاز به اینترنت انجام می شود. کاربر زمانی که در محدوده  کنترل مرکزی قرار دارد می تواند بدون اینترنت از طریق موبایل خود خانه هوشمند خود را کنترل نماید. برای امنیت ارتباط، کنترلر شرکت توان گستر بهین را می توان با ارتباط با سیم هم در مواقعی که فاصله نودها زیاد می باشد استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هوشمندسازی ساختمان با شرکت تماس حاصل فرمائید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید