سیستم مدیریت هوشمند ساختمان : امکانات

 

1- صفحه کنترل مرکزی

با يک صفحه کنترل مرکزی شما قادر به کنترل هوشمند تمامی دستگاههای موجود در ساختمان و آگاهی از وضعیت کارکرد آنها هستيد. صفحه نمايش مجهز به تكنولوژی لمسی (Touch Screen) ) است كه به راحتی  استفاده از آن می افزايد و برای استفاده احتياج به وسيله ورودی ديگری نميباشد.

 

2- کنترل با استفاده از امواج راديويی

با استفاده ازتکنولوژی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان  ، امکان کنترل ساختمان هوشمند بصورت بی سيم (Wireless) وجود دارد. وسيله کنترلی ميتواند يک PDA ، Tablet PC و يا يک Remote Control ساده راديويی باشد. مزيت اصلی استفاده از RF نسبت به IrDA  (تكنولوژی بكار رفته در كنترلهای تلويزيون) كاركرد از مسافتهای طولانی تر و عدم نياز به ديد مستقيم است.

 

3- کنترل از راه دور

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ،  امکان اطلاع يافتن از وضعيت کنونی و كنترل ساختمان را از راه دور محيا ميکند. شما ميتوانيد با استفاده از SMS ، تلفن گويا (Call Center) و يا از طريق اينترنت از اين امکان بهره مند شويد.

 

4- سناريو

سناريو به معنای انجام گروهی از کارها فقط با فشار دادن يك دكمه يا يک لمس بروی صفحه كنترل است. راحتی و سرعت در ايجاد فضای مناسب هدف اصلی استفاده از سناريو ها ميباشد.با استفاده از سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ،  می توانیم تعداد زیادی از امور دلخواهمان را با یک فرمان از راه دور در اختیار داشته باشیم .

 

5- اتوماسيون

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان ، در جهت ايجاد راحتی برای شما، کنترل برخی از امور روزمره و تکراری را به دست گرفته و برای شما آسايش بيشتری به ارمغان ميآورد. عملکرد خودکار سيستم ميتواند شامل کارهای از پيش تعيين شده باشد يا با استفاده از سنسورهای دما، نور، باد، باران، سنجش رطوبت و سنسور تشخيص حضور شخص و … شرايط را بصورت بهينه تنظيم نموده و يا اخطارهای لازم را اعلام نمايد.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید