فواید هوشمند سازی ساختمان و به ارمغان آوردن راحتی در زندگی

فواید هوشمندسازی ساختمان و به ارمغان آوردن راحتی در زندگی

یکی از فواید هوشمند سازی ساختمان ها سهولت و راحتی در زندگی می باشد.

وقتی شما یک منزل هوشمند دارید می توانید کارهای بسیاری را با تلاش کمتر انجام دهید. به عنوان مثال خاموش و روشن کردن لامپ های روشنائی یا کنترل سیستم سرمایش و گرمایش و حتی روشن نمودن وسایل الکترونیکی در هر ساعتی از شبانه روز. و البته می توانید زمان بندی برای وسایل الکترونیکی منزل خود تعیین نمائید و در هر ساعتی از شبانه روز کارها به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

یکی از مزیت های منزل هوشمند این است که می توان خیلی ساده با استفاده از تلفن همراه یا تاچ پنل دیواری به زبان فارسی و انگلیسی از تمام نقاط خانه خود و یا از نقاط دیگر دنیا به وسایل الکتریکی و برقی خود دسترسی و کنترل داشته باشید.

توسط این سیستم می توان خیلی راحت سیستم روشنائی یا فن کوئل و همچنین باغچه خود را آبیاری نمائید و حتی رطوبت و دما و نور اتاق ها و محوطه را به مقدار مطلوب خود تنظیم کنید.

فواید هوشمند سازی ساختمان

 

ایمنی بیشتر در خانه های هوشمند

ایمنی نیز از دیگر از فواید هوشمند سازی ساختمان و منازل و محل کارهای هوشمند می باشد. گاهی ممکن است در ساختمان شما آتش سوزی یا آب گرفتگی و حتی سرقت صورت گیرد. خانه هوشمند بهین به صاحب ملک یا کارفرما هشدار میدهد که اتفاقی افتاده است و این کار بی نهایت تاثیر مثبتی در پیشگیری از خرابی صورت گرفته دارد.

معمولا منزل هوشمند برای خانه خود دزدگیر نصب می کنند و خیلی راحت می توانند تصاویر دوربین های مداربسته را از هر نقطه ای کنترل نمایند.

 

دسترسی کنترل منزل هوشمند به همه اعضای خانواده

یکی دیگر از فواید خیلی مهمه منزل هوشمند این است که کلیه اعضای خانواده می توانند از طریق موبایل شان از هر جای دنیا به وضعیت روشنائی منزل و سیستم سرمایش و گرمایش خانه و کلیه لوازم برقی ماننده پرده برقی و لوازم خانگی برقی (یخچال، اتو و چای ساز و غیره ‌)دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز آنها را خاموش یا روشن نمایند.

 

کاهش مصرف انرژی از دیگر فواید هوشمند سازی ساختمان

امروزه با توجه به اینکه منابع محدود شده است و بیشتر مردم قدر این نعمت بزرگ برق را می دانند سعی می کنند در مصرف انرژی صرفه جوئی نمایند. مقوله هوشمندسازی ساختمان به این علت طرفدار پیدا کرده است چون بالواقع می توانیم مصرف انرژی را در هر لحظه کنترل نمائیم. مثلا در هر زمانی با موبایل خود می توان کلیه چراغ ها و لامپ ها و همچنین سیستم پکیج و فن کوئل و حتی کولر آبی را خاموش نمود. این نوع رفتار باعث کنترل در مصرف انرژی به حد قابل قبولی می شود.

 

برای اطلاع در خصوص هزینه های هوشمندسازی ساختمان و آشنا شدن با انواع کلید لمسی با همکاران مجموعه در تماس باشید.

Call Now Buttonتماس بگیرید