فواید کلید لمسی شیشه ای چیست؟

 

در این مقاله قصد داریم جنس کلیدهای لمسی را با هم مقایسه کنیم و کلید لمسی شیشه ای  را به عنوان بهترین گزینه معرفی کنیم. انواع کلید لمسی و مزایا و معایب آن به شرح ذیل است.

 

کلید لمسی شیشه ای

انواع جنس پنل های کلید لمسی و مزایا و معایب آن به شرح ذیل می باشد:

 

کلید لمسی فلزی

مزایای کلیدهای لمسی فلزی این است که دارای رنگ ثابت و مقاومت بالا می باشند. متاسفانه در این نوع جنس کلید امکان زنگ زدن و تغییر شکل فریم در اثر استفاده مداوم وجود دارد.

 

کلید لمسی پلاستیکی

کلیدهای پلاستیکی دارای رنگ های مختلف می باشد و همانطور که می دانید عمر آنها طولانی است.mبا این وجود از معایب این کلیدهای تاچ یا کلیدلمسی میباشد نمی توان چشم پوشی کرد. از مهمترین معایب این نوع کلید ها این است که بعد از مدتی کدر می شوند و تغییر رنگ می دهند. همچنین این کلیدها اگر در معرض تابش آفتاب قرار گیرند احتمال شکنندگی آنها زیاد می شود. این کلیدها به فصل های سرد و بسیار گرم حساس هستند و ممکن است تغییر رنگ دهند و یا ترک بردارند.

 

کلید لمسی شیشه ای

بهترین جنس در میان کلیدهای تاچ

و اما کلیدهای لمسی شیشه ای که از باکیفیت ترین جنس کلید های تاچ می باشد. این جنس کلیدها و پریزها بسیار زیبا در عین حال لوکس و باکیفیت می باشند. مروزه برای خانه های هوشمند کاربران ترجیح می دهند از کلیدهای تاچ شیشه ای استفاده کنند.

چون علاوه بر اینکه ظاهری بسیار لوکس دارند عمر طولانی تری نسبت به بقیه  پنل ها دارند. همانطور که می دانیم خاصیت شیشه این است که به هیچ عنوان کدر نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد. در واقع با هر بار تمیز کردن پنل کلید و پریزها ظاهر آنها مثل روز اول می شوند.علاوه براین این کلیدها ضدخش هستند به این معنا که بعد از مدتی استفاده از این کلیدهای تاچ خش روی کلید نمی افتد و همه کاربران از آن راضی هستند. پیشنهاد ما به سازندگان و انبوه سازان این است که حتما از کلیدهای هوشمند شیشه ای استفاده کنند. این کلیدها دارای ظاهری زیبا و بی نظیر می باشند و در نگاه اول تاثیر شگرفی روی خریداران و متقاضیان ملک می گذارد. ظاهر مدرن این نوع کلید ها در کنار مکانیزم پیشرفته و حرفه ای نظر مصرف کنندگان را به خود جلب می کند

 

کلید لمسی

مزایای دیگر کلید و پریز های هوشمند

شایان ذکر است کلیدهای پیشرفته هوشمند از هر جنسی که باشند  علاوه بر نما و جلوه ای که به خانه هوشمند می دهد کنترل سیستم روشنائی و گرمایش و سرمایش و حتی آبیاری باغ و باغچه و استخر را هم به مصرف کنندگان هدیه می دهد. همین که افراد می توانند خانه خود را از دور مانیتور کنند و در صورت لزوم سیستم های برقی خود را خاموش یا روشن کنند برای کاربران بسیار لذت بخش است.

مزایای دیگر کلید و پریزهای هوشمند گارانتی آنها و داشتن استانداردهای اروپائی و بین المللی می باشدو البته نمی توان از قابل سفارش بودن کلید و پریزهای لوکس چشم پوشی کرد. این نوع کلیدها و پریزها با کاغذ دیواری  یا رنگ دیوار  و هر طرحی به سلیقه مشتری می تواند هماهنگ شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت محصولات با همکاران ما در تماس باشید.

Call Now Buttonتماس بگیرید