قفل هوشمند چیست؟

در این مقاله  اطلاعاتی در خصوص قفل های مدرن و هوشمند و کارائی آن در اختیارتان قرار می دهیم. همانطور که می دانیم خیلی از افراد در خانه های خود وسایل قیمتی مانند طلا و ارز نگه می دارند. در نتیجه امنیت درهای ورودی آنها بیش از پیش اهمیت خواهد داشت. یکی از قطعات الکترونیک که می تواند به خانه هوشمند اضافه گردد قفل درب ورودی هوشمند می باشد.

قفل های هوشمند

کارائی قفل های هوشمند 

این قفل ها بر روی در خانه نصب می گردد و می توان با گوشی موبایل از طریق اینترنت وضعیت در را مشاهده و در صورت نیاز قفل آن را باز یا بسته نمود. با داشتن این نوع قفل نیازی به کلیدهای دستی و مکانیکی نمی باشد. همچنین دیگر نیازی به همراه داشتن کلید در همه مواقع نمی باشد.

خبر خوب آنکه با داشتن این قفل های مدرن دیگر پشت در خانه نمی مانید. چون خیلی راحت در هر زمانی از طریق موبایل خود می توانید وضعیت در ورودی را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر یکی از اعضای خانواده پشت در هست و کلید ندارد از هر مکانی و هر زمانی با دسترسی به اینترنت می توانید در را برای آنها باز نمائید.

 

قفل هوشمند

مزیت قفل هوشمند

قفل های هوشمند معمولا با باتری کار می کنند در نتیجه نیازی به سیم کشی برق نمی باشد. باتری ها بسیار قابل دسترسی می باشد و از لحاظ هزینه به صرفه است. به عنوان مثال با استفاده از دو باتری قلمی تا مدت های می توان از این تجهیز استفاده نمود. این قفل های مدرن دارای آلارم نیز می باشند. طوری که در مواقع حادثه به شما هشدار می دهد و اگر در منزل نباشید پیامی به گوشی موبایل شما ارسال می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با همکاران فنی شرکت در ارتباط باشید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید