نکاتی مهم در خصوص خرید کلید لمسی

در مقاله فوق به موارد مهمی که بایستی در خرید کلید لمسی دقت کنید، اشاره می کنیم. همانطور که می دانید به کلیدهای تاچ به علت آنکه قطعه الکترونیکی ظریف هستند، بایستی توجه بیشتری در مقایسه با کلیدهای مکانیکی نمائیم.

  1. کلید های تاچ در اجرای کلیه ی سناریوهای هوشمند سازی ساختمان به کار می روند. این کلیدها قابلیت برنامه پذیری دارند و می توان برای هر یک از پل ها، چندین دستور العمل اجرا نمود.
  2. رنج گسترده ای از ولتاژهای مصرفی در تکنولوژی ساخت انواع کلید لمسی وجود دارد که متناسب با شرایط پروژه و یا ساختمان می توان از آن بهره مند شد.
  3. از فواید دیگر خرید کلید لمسی، سهولت در نصب و اجرای آن با استفاده از قوطی های معمولی  که در بازار وجود دارد می باشد.
  4. کلید های لمسی با قابلیت سفارشی سازی برای پروژه های مختلف، در انواع تک پل تا چهار پل با پریزهای همرنگ و همسان و انواع کلید تاچ ترموستاتیک عرضه می گردند.
  5. به کارگیری پنل شیشه ای شفاف به جای پلکسی علاوه بر اینکه ضد خش هستند و تغییر رنگ نمی دهند، باعث انتقال سریع تر واکنش تاچ دست کاربران می گردد.

 

خرید کلید لمسی

انواع کلیدهای لمسی و مشخصات آنها

کلید های تاچ علاوه بر شیوه ی لمس مستقیم پل ها می توانند توسط ریموت کنترل و یا در خانه هوشمند، از روی مانیتور لمسی کنترل شوند. کلید لمسی هوشمند که از کلیدهای نسل جدید کلیدهای تاچ است از طریق اپلیکیشن موبایل هوشمند (iOs , Android) می تواند توسط کلیه اعضای خانواده از راه دور به صورت ریموت در بستر اینترنت مانیتور و کنترل شوند. اگرچه کلیدهای لمسی هوشمند بایستی به دستگاه جداگانه ای مانند کنترل مرکزی از طریق امواج 433 مگاهرتز وصل گردند با این حال نیاز به تغییر سیم کشی و تخریب ندارند.

مکانیزم داخلی ساخت کلید های لمسی به گونه ای می باشد که مقاومت بالایی در برابر بار روشن شدن ناگهانی چندین چراغ به صورت همزمان دارد. در ساخت کلیدهای تاچ نور LED ال ای دی به کار می رود. هدف از قرار دادن این گزینه علاوه بر زیبایی بی نظیری که به کلید می دهد داشتن دید مناسب در تاریکی می باشد. کلیدهای لمسی خانه هوشمند بهین با هیچکدام از لامپ های رشته ای، کم مصرف و  هالوژنی و ال ای دی تداخلی ایجاد نمی کنند و به راحتی با هم هماهنگ میشوند.

از دیگر کلیدهای تاچ می توان از کلید های ترموستاتیکی نام برد که قابلیت انتقال دمای محیط به پردازنده مرکزی سیستم به منظور نمایش دمای محیط  و برنامه ریزی را دارند. علاوه بر این کلیدهای تاچ ترموستاتیک، قابلیت هماهنگ شدن با انواع تجهیزات سیستم سرمایشی و گرمایشی منزل و یا محیط کار را داشته و می توانند با کنترلی هوشمند تاثیر بسزایی بر کاهش مصرف انرژی داشته باشند.

 

در خصوص خرید کلید لمسی و  قیمت آنها با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید