هزینه هوشمند سازی ساختمان

با توجه به اینکه مقوله هوشمند سازی ساختمان امروزه در کلان شهرها و شهرهای بزرگ طرفدار پیدا کرده است. این سوال برای مالکان و سازندگان ساختمان پیش میاد که به راستی مدرن کردن خانه هوشمند چقدر هزینه دارد؟  قیمت هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

آیا خانه های ویلائی و قدیمی را هم می توان هوشمند نمود یا هوشمندسازی فقط مختص آپارتمان های مدرن در برج ها و آسمان خراش ها است؟

در مقاله پیش رو به سوالاتی که ذهن کاربران را در این خصوص مشغول نموده پاسخ خواهیم داد.

قیمت هوشمند سازی ساختمان

هزینه هوشمند سازی یک ساختمان را به دو بخش به طور کلی می توان تقسیم کرد.

  • ساختمانهای در حال ساخت
  • ساختمان های قدیمی یا ساخته شده

هزینه های هوشمند سازی ساختمان در حال ساخت

اجرای سیستم هوشمند ساختمان برای ساختمان های در حال ساخت بهتر از ساختمان های قدیمی و ساخته شده است.

همانطور که میدانید نقشه برق ساختمان توسط همکاران فنی تهیه می گردد و با توجه به محصولات شرکت می توان برای تک تک تجهیزات هوشمند برنامه ریزی و جانمائی نمود. در واقع در ساختمان هایی که در حال ساخت می باشند دست دیزاینر و معمار برای جانمائی درست کلیدهای لمسی و همچنین انتخاب پنل کلیدهای لمسی نوع ساده و یا هوشمند و همچنین کلیدهای ریموت دار باز است. معمولا برنامه ریزی هوشمند کردن خانه هوشمند قبل از عملیات نازک کاری و پس از اجرای تاسیسات ساختمان انجام می گیرد. بهترین زمان برای تصمیم گیری خانه هوشمند همین مرحله می باشد.

 

 قیمت هوشمند سازی ساختمان های ساخته شده یا قدیمی

خانه های ساخته شده لوکس و زیبا را هم می توان پس از مدت ها با هزینه ای اقتصادی هوشمند نمود. متاسفانه بعضی سازندگان در زمان ساخت خانه های لاکچری و برج ها هوشمندسازی را در برنامه کاری خود قرار نمی دهند. درنتیجه مصرف کنندگان پس از مدتی برای راحتی و امنیت خود و دیگر اعضای خانواده  تصمیم به این کار می گیرند.  امکان هوشمند سازی ساختمان برای  هم خانه های ویلائی و  هم آپارتمان هایی که قبلا ساخته شده است بدون تغییر در سیم کشی فعلی و تخریب فراهم می باشد. اکثر مردم فکر می کنند که هزینه هوشمند ساختمان بسیار بالا است اما در این لازم می دانیم که خبر بدهیم که ساختمان های فعلی تان را با بودجه کم  و کمتر از ده میلیون تومان با راهنمائی کارشناسان ما می توانید هوشمند نمائید.

در بخش ارتباط با ما می توانید با کارشناسان فنی شرکت در تماس باشید.

 

 

Call Now Buttonتماس بگیرید