کلید لمسی سه پل

کلید لمسی سه پل استاندارد از انواع کلیدهای تاچ است که استفاده از آنها می تواند ضمن ایجاد زیبایی فوق العاده، محیط منزل یا آفیس شما را مدرن نمی نماید. تکنولوژی صفحه لمسی کلید تاچ 3 پل از نوع خازنی همان تکنولوژی استفاده شده در موبایل های هوشمند می باشد . این تکنولوژی روز دنیا در زمینه کلیدهای تاچ هوشمند سازی ساختمان می باشد. دقت حساسیت این نوع کلیدها بسیار زیاد است و به محض تاچ انگشتان دست افراد حتی کودکان واکنش نشان می دهد و به راحتی چراغ ها روشن یا خاموش می شوند.

پنل این کلیدها از جنس شیشه شفاف درجه یک می باشد. علاوه بر اینکه ظاهر آن بسیار زیبا و لوکس می باشد بعد از مدتها استفاده خش نمی افتند و تغییر رنگ نمیدهند.

کلید لمسی سه پل مشکی

کلید تاچ سه پل مشکی

شکل ظاهری کلید تاچ سه پل

کلید تاچ سه پل یک کلید مربعی شکل با ابعاد 86*86  میلی متر میباشد که روی پنل آن دارای سه پل در مدل مختلف به سلیقه مشتری قرار می گیرد. این کلید به راحتی می تواند همزمان جایگزین یک کلید تک پل و یک کلید دو پل قدیمی گردد. علاوه بر اینکه تعداد کلیدها توسط این کلید کم میشود از لحاظ هزینه هم بسیار به صرفه خواهد بود. همانند دیگر کلیدها با حضور ال ای دی روی پل ها در شب به راحتی توسط کاربران شناسائی شده و با تاچ دست روشن و خاموش می گردند. به صورت استاندارد ال ای دی این کلیدها در زمانی که روشن است به رنگ آبی و در زمانیکه چراغ ها خاموش است به رنگ قرمز به منزل شما جلوه می دهند.

کلید لمسی سه پل برای انواع لامپ های منزل یا محل کار کاربرد دارند. به عنوان مثال مشکل لامپ های رشته ای کم مصرف که گاهی چشمک می زنند در این کلیدها رفع گردیده است.

 

کلید All روی کلید تاچ سه پل  

یکی از ویژگی های خوبی که در زمان تولید برای کلید سه پل در نظر گرفته شده است این است که کلید All به معنی (همه) در قسمت پائین کلید در نظر گرفته شده است. هدف از جای گذاری این کلید این است که به کاربر اجازه می دهد که همزمان سه کلید را خاموش یا روشن نمایند.

 

کلید لمسی سه پل

کلید لمسی سه پل

مزایای کلید لمسی سه پل هوشمند

  • قابلیت نصب در قوطی کلیدهای قدیمی
  • دارای رنگ ها متنوع سفید، مشکی و بژ
  • دارای مدل های مختلف Ace  و Arena
  • جایگزین یک کلید تک پل و یک کلید دو پل
  • کلید All روی کلید
  • امکان تولید پنل در جنس های سنگ، چرم و چوب طبیعی
  • امکان تولید کلید لمسی در رنگهای سفارشی
  • قابلیت کنترل ازخارج از منزل از طریق موبایل و تبلت
  • دارای استاندارد های بین المللی CE اروپا
  • دارای گارانتی تعویض و تعمیر رایگان

 

کلید لمسی  سه پل سفید هوشمند

کلید لمسی سه پل سفید

استاندارد های معتبر داخلی و بین المللی محصولات خانه هوشمند بهین:

استاندارد بین المللی IEC: کلیدهای لمسی به علت آنکه الکترونیکی می باشند خیلی حساس به نویز از سایر تجهیزات هستند. توسط این استاندارد IEC به کاربران این اطمینان را میدهیم که محصولات شرکت نویز برای تجهیزات برقی دیگر ساختمان تولید نمی کنند و از سایر تجهیزات دیگر نویز نمی گیرند.

استاندارد CE اروپا: کلیه محصولات خانه هوشمند بهین مجوز فروش به کشورهای اروپایی را دارند.

استاندارد RoHS: کلیه قطعات و تجهیزات استفاده شده در شرکت توان گستر بهین دوستدار محیط زیست می باشند.

 

قیمت کلید لمسی سه پل 

قیمت کلید تاچ سه پل ( 3 پل ) بسته به اینکه چه رنگی دارند و از چه جنسی تولید شده اند متفاوت است. مثلا کلید تاچ مشکی به نسبت کلیدهای رنگ طلائی بژ و سفید ارزانتر و به صرفه تر می باشد در عین حال مشکی به خاطر کانترستی که با دیوار سفید ایجاد می کند مورد پسند بیشتر کاربران قرار گرفته است. مورد دوم در خصوص کلید تاچ سه پل این است قیمت کلیدتاچ ساده به نسبت کلیدهای هوشمند پائین تر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کلیدهای تاچ 3 پل با همکاران شرکت در تماس باشید.

Call Now Buttonتماس بگیرید