کلید و پریز لمسی تک پل 

کلید و پریز لمسی تک پل یا همان کلید تاچ یک پل کلیدی است که از طریق آن  می توان یک تا چند کلید روشنائی را  روشن یا خاموش کرد.

در عصر رایانه و اینترنت به کار بردن سیستم های مدرن و پیشرفته در منازل و اداره ها اهمیت فراوانی پیدا کرده است. کلید های لمسی خانه هوشمند بهین دارای کلیدهای تاچ از 1 پل تا 8 پل می باشد. در واقع با استفاده از این کلید های تاچ می توانید تکنولوژی بی نظیری را به فضای خانه و محل کار خود وارد نمائید. کلید لمسی تک پل یا کلید تاچ یک پل دارای بدنه ای از جنس شیشه کریستال و ضدخش در رنگ های سفید و مشکی و طلائی قابل تولید است. کاربران می توانند از رنگ های فوق یا رنگ های مورد علاقه خود حتی سورمه ای و نقره ای سفارش دهند.

از مزایای کلید تاچ خانه هوشمند بهین رنگ های متنوع در LED می باشد. به صورت استاندارد وقتی کلید روشن است LED آبی رنگ است و زمانی که کلید خاموش است ال ای دی قرمز رنگ می باشد. اما در صورتی که سازندگان محترم برای مجتمع های با واحد زیاد بخواهند سفارش دهند امکان تغییر رنگ LED در رنگ های دیگر نیز تولید می گردد.

شایان ذکر است کلیدهای روشنائی تاچ را می توان برای انواع لامپ های رشته ای کم مصرف فلورسنت و LED به کار برد و جلوه ویژ ای به محیط کار یا خانه خود هدیه کرد.

 

کلید هوشمند تک پل

 

کلیدهای تاچ هم سایز با کلیدهای سنتی بدون تغییر سیم کشی

کلیدهای تاچ تک پل هوشمند مشابه و هم اندازه با کلیدهای سنتی می باشد و نقطه قوت آن این است که بدون تغییر در سیم کشی و هیچگونه تخریبی در قوطی کلیدهای سنتی قابل نصب است.  LED موجود در کلیدها علاوه بر اینکه باعث لاکچری شدن این محصول میشود موجب دید عالی در تاریکی می باشد. یعنی در شب به راحتی می توان کلید را پیدا کرد و در صورن نیاز آن را روشن یا خاموش نمائید.

کلید لمسی لوکس یک پل ( تک کانال ) در سه نوع صرفا لمسی، کلید تاچ هوشمند و  کلیدلمسی ریموت دار قابل تولید می باشند.

کلید لمسی تک پل سفید

کلید لمسی تک پل سفید

ویژگی کلید لمسی یک پل ( کلید تاچ تک پل)

کلید لمسی تک پل صرفا لمسی به کلیدی گفته میشود که با تاچ و لمس دست تغییر وضعیت می دهند.

کلیدهای لمسی یک پل ریموت دار در داخل خانه از طریق کنترل تغییر وضعیت از روشن به خاموش و از خاموش به روشن می دهند.

و اما نوع سوم این کلیدها کلیدهای تاچ هوشمند هستند که می توان آنها از بیرون از خانه یا محل کار از طریق اپلیکیشن موبایل هوشمند خود کنترل کرد.

کلید هوشمند خانه هوشمند خود را وقتی در سفر داخل یا خارج از کشور هستید می توانید از طریق موبایل هوشمند در بستر اینترنت کنترل نمائید.

 

 

 

کلید لمسی یک پل

فواید کلید و پریز لمسی تاچ هوشمند یک پل

  • رویه شیشه کریستال شفاف
  • رنگ های سفید و مشکی و طلائی و رنگ های متنوع دیگر به سفارش مصرف کننده
  • قابل نصب روی قوطی کلیدهای سنتی
  • ابعاد کلید 47×86×86 میلیمتر
  • دارای اعلان صوتی لمس کلید

 

با کلیدهای تاچ می توانید تغییر شگرفی در خانه های هوشمند خود ایجاد نمائید. شرکت توان گستر بهین خرید کلیدهای لمسی شیشه ای با قیمت عالی و کیفیت منحصر به فرد را به سازندگان مجتمع های مدرن پیشنهاد می دهد. در واقع با هوشمند نمودن خانه می توانید خانه های خود را در زمان کمتر با قیمت بهتری به فروش برسانید. هوشمند سازی ساختمان و منازل خود را به کارشناسان ما بسپرید.

Call Now Buttonتماس بگیرید