اپلیکیشن خانه هوشمند بهین

اپلیکیشن خانه هوشمند بهین دارای کاربری ساده میباشد. کلیه افراد از هر سنی میتوانند با این اپلیکیش به راحتی کار کنند. این اپلیکیشن بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب می باشند. با بکارگیری این نرم افزار براحتی میتوان به همه بخشهای خانه یا محل کار خود در هر زمان و هر مکان دسترسی داشته و کلیدها را کنترل نمائید.

اپلیکیشن خانه هوشمند بهین

اپلیکیشن کاربردی خانه هوشمند دارای آیکن های رنگی و متنوع است که از طریق آن میتوان تصویر هر اتاق را بارگذاری کرد. همچنین امکان نام گذاری برای مصرف کنندهای مختلف فراهم شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.

کارکرد اپلیکیشن خانه هوشمند بهین

کارکرد اپلیکیشن خانه هوشمند به این شکل است که در ابتدا نرم افزار با کنترلر مرکزی ارتباط می گیرد و وضعیت فعلی روشن یا خاموش بودن چراغ های همه اتاق های منزل یا محیط کار را می توان مشاهده نمود. برای تغییر وضعیت هریک از سرخط های متصل به کلیدهای لمسی، آیکون مربوط به آن را لمس کنید.

کارکرد اپلیکیشن خانه هوشمند بهین

 

 

مزایای اپلیکیشن خانه هوشمند بهین

 

1. قابلیت استفاده همزمان ده تلفن همراه از اپلیکیشن

قابلیت استفاده همزمان ده تلفن همراه از اپلیکیشن یا تبلت اعضای خانواده در نرم افزار خانه هوشمند امکان پذیر می باشد. به عبارت دیگر همه اعضای خانواده می توانند دسترسی به خانه هوشمند داشته باشند. در این اپلیکیشن تعریف سناریو برای سیستم توسط کاربران بسیار ساده  است. کلیه کاربران در هر زمان می توانند سناریو جدید، بدون نیاز به همکاران فنی تعریف نمایند.

 

2. صرفه جوئی در هزینه و مصرف انرژی

اپلیکیشن دارای قابلیت فعال کردن سناریو، صرفه جوئی در هزینه و مصرف انرژی یا Sleep Guard می باشد. عملکرد این سناریو بدین صورت است که در صورت عدم تشخیص حرکت در زمانی که کاربر تعیین نموده، لامپ ها خاموش می گردند. به عنوان مثال اگر افراد فراموش کنند که چراغهای پذیرائی را خاموش نمایند یا جلوی تلویزیون به خواب روند با فعال کردن حالت صرفه جوئی در مصرف، کنترلر مرکزی پس از مدت زمانی که تعیین میگردد، لامپ ها و تلویزیون را خاموش می کند.

صرفه جوئی در هزینه و مصرف انرژی

3. برقراری ارتباط مطمئن

برقراری ارتباط مطمئن نرم افزار خانه هوشمند از طریق اینترنت و  پیامک با گیت وی براحتی مقدور است. در صورتی که در محدود برد WiFi  دستگاه کنترلر و مودم وایرلس ساختمان خود باشید، ارتباط بدون نیاز به اینترنت نیز می تواند برقرار گردد. در صورتی که از دستگاه کنترل مرکزی گیت وی و ساختمان خود فاصله داشته باشید، ارتباط تنها از طریق اینترنت برقرار می گردد. در صورت عدم برقراری ارتباط اینترنتی، از طریق پیامک ارتباط نرم افزار با کنترلر مرکزی برقرار می گردد.

 

4. تهیه نسخه پشتیبانی یا  Back up

تهیه نسخه پشتیبانی یا back up ، هنگامی که اپلیکیشن خانه هوشمند را برای یک گوشی موبایل هوشمند تعریف نمائید، میسر بوده و برای سایر گوشی ها و تبلت های دیگر با استفاده از آن به راحتی در دسترس است.

 

5. امکان تعریف میانبرهای متعدد

میانبرهای متعدد در اپلیکیشن

  • امکان تعریف میانبرهای متعدد در نرم افزار هوشمند برای تجهیزات پر کاربرد وجود دارد .
  • همچنین میتوانید تصویر اتاق ها را به صورت مجزا بارگذاری نمائید.
  • بعلاوه می توانید زبان نرم افزار را از فارسی به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی تغییر دهید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید