راهنمای خرید کلید لمسی هوشمند

در مقاله فوق اطلاعاتی ارزشمند در خصوص خرید کلید لمسی هوشمند خدمت علاقمندان و دوستداران تکنولوژی ارائه می نمائیم.

کلید لمسی هوشمند مانند کلید و پریز های معمولی هستند که برای کنترل روشنایی، سیستم سرمایش و گرمایش روی دیوار نصب می گردند. با این تفاوت که شما می توانید از طریق اپلیکیشن کلیدهای هوشمند خانه خود را با تلفن همراه خود کنترل کنید.

چرائی خرید کلید لمسی

چه در خانه باشید و چه بیرون از منزل، این دستگاه های هوشمند علاوه بر اینکه امنیت  خانه و لوازم برقی و الکترونیکی را تامین می کنند، بر نحوه مصرف انرژی نیز نظارت دارند و به کاهش هزینه های زیاد برق کمک شایانی می کنند. با اتصال کلید هوشمند به یک تلفن همراه میتوانید به راحتی سیستم روشنایی خانه و یا هر وسیله متصل دیگر به آن را مانیتور نمائید.

 

 

نکاتی مهم قبل از خرید کلید هوشمند

1. تعداد پل های کلید هوشمند

تعداد پل های کلید هوشمند از تک پل تا چهار پل تولید می گردند. اگر بتوانید از کلید های با پل های بیشتر در منزل یا آفیس استفاده نمائید در مصرف هزینه های خود می توانید صرفه جوئی نمائید. به عنوان مثال به جای چهار کلید تک پل می توانید از یک کلید تاچ چهار پل استفاده کنید.

 

2. پشیبانی و خدمات پس از فروش

امروزه خدمات پس از فروش شرکت ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. اگر کلید هوشمند استاندارد هم خریداری می نمائید بایستی به پشتیبانی شرکت هم توجه نمائید. اگر کلیدها گارانتی داشته باشند می توانید به محض به وجود آمدن مشکلی حتی کوچک برای این تجهیز الکترونیکی به واحد پشتیبانی مراجعه نمائید و مشکل خود را رایگان حل نمائید. شایان ذکر است خانه هوشمند بهین محصولات خود تا 3 سال وارانتی (گارانتی بدون قید و شرط) می نماید.

 

3. توان مصرفی کلیدهای تاچ

هنگام خرید کلید لمسی هوشمند کلیدهایی انتخاب کنید که علاوه بر توان مصرفی پایین تنها زمانی فعال شوند که فرمانی به آن ها داده شود. این کلیدها زمانی که فرمانی دریافت نمیکنند به حالت استندبای میروند که مصرف انرژی را به شدت کاهش میدهند. قطعا در هزینه های قبض ماهانه و سالیانه برق مقدار قابل توجهی از هزینه های خانه هوشمند شما کم خواهد شد.

 

4. شکل ظاهری کلید هوشمند

اگرچه شکل ظاهری کلید مهم است بایستی به کارائی کلید بیش از آن توجه کرد. برای خرید کلید لمسی هوشمند بایستی به مشخصات فنی و جنس رویه کلید توجه کرد. به عنوان مثال حتما از کلید هوشمند استفاده نمائید که جنس پنل آن از شیشه شفاف یا کریستال باشد که به مرور زمان تغییر رنگ ندهد و خش نیفتد. هم چنین کارائی و تکنولوژی مدرن کلیدها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است . بایستی برای تاچ کلیدها از تکنولوژی به روز دنیا که تاچ خازنی می باشد استفاده نمود که مانند موبایل های هوشمند به راحتی با لمس انگشت دست روشن و خاموش گردند.

 

5. نمونه های استاندارد

در انتخاب کلیدهای لمسی به استاندارد بودن آن توجه نمائید. فرقی نمی کند که کلید لمسی ایرانی خرید می نمائید یا خارجی. بایستی از تولید کنندگانی خرید نمائید که کلیدهای آنها و تجهیزات هوشمند آنها دارای استانداردهای ملی و استانداردهای جهانی مانند CE باشد. لازم به ذکر است که کلیه کلیدهای تاچ خانه هوشمند بهین دارای استاندارد های داخلی و خارجی می باشد.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید