برای نصب کلید های لمسی خانه هوشمند بهین از چه نوع قوطی کلید استفاده کنیم؟

 

اگر خانه هائی که می خواهیم هوشمند کنیم در حال ساخت هستند بهتر است زیر ساخت های هوشمند سازی ساختمان را در نظر بگیریم و قوطی کلید لمسی عمیق نصب کنیم. در غیر اینصورت اگر خانه قبلا ساخته شده است و قرار است فقط بازسازی صورت گیرد می توان از قوطی کلیدهای قدیم یا همان سنتی نیز به کار برد.

خانه هوشمند بهین قوطی کلید بست را به کاربران پیشنهاد می دهد. این قوطی ها دارای 5.5 سانتی متر عمق هستند و مناسب برای نصب هر گونه رله مکمل در پشت کلید می باشد.

 

قوطی کلید لمسی

مزایای قوطی های کلید عمیق ( قوطی کلید عمق دار )

قوطی کلید پریز لمسی از مواد پلاستیک مقاوم و بادوام تولید شده  است و  دارای دو حفره در کف قوطی جهت بستن ترمینال میباشد. همچنین دارای 10 ورودی جهت لوله های 20 و 25 پی وی سی میباشد.
از مزایای این قوطی های عمییق عمق بالای آن جهت جلوگیری از فشار و گرم شدن سیم ها و در نتیجه سهولت در نصب مکانیزم آن میباشد.
دارای بدنه ای با ضخامت 1.5 میلیمتر و فاصله 3 سانتیمتر بین 2 قوطی برای نصب انواع مکانیزم های داخلی و خارجی و چهار حفره در چهار ضلع قوطی جهت بستن مکانیزم با پیچ خودکار می باشد.

 

قوطی کلید عمق دار رایگان برای سازندگان مجتمع ها

این نوید را میدهیم در صورتی که برای مجتمع و ساختمان خود کلید لمسی را از شرکت توان گستر خرید نمائید قوطی کلید عمق دار درجه یک و شفاف یکی از برندهای معتبر و استاندارد به صورت رایگان همراه با کلیدهای تاچ درخواستی تقدیم مشتریان می گردد. کلیه تجهیزات انواع کلید تاچ و کلیدهای لمسی در قوطی کلیدهای عمیق به راحتی جای می گیرد و حتی رله های آمپر و هر رله مکملی در این فضای این قوطی ها می تواند قرار گیرد.

 

تماس با خانه هوشمند بهین

Call Now Buttonتماس بگیرید