مشخصات، خرید و  قیمت کلید هوشمند WiFi 

کلید هوشمند WiFi در واقع بدون نیاز به قطعه جداگانه (ماژول مرکزی) در بستر اینترنت می تواند از طریق موبایل توسط کاربر در هر ساعتی از شبانه روز کنترل گردد. ابتدا به ویژگی های این کلیدهای تاچ  برای هوشمند سازی ساختمان می پردازیم و سپس قیمت کلید هوشمند  WiFi را با دیگر کلید های تاچ مقایسه می کنیم و جدولی از قیمت های به روز خانه هوشمند بهین ارائه می کنیم.

 

کلید لمسی وای فای

مشخصات و ویژگی های کلید لمسی وای فای

 شبکه سازی:

کلید لمسی وای فای بدون نیاز به کنترل مرکزی و سایر تجهیزات خارجی میتواند به روتر محلی 2.4G دسترسی پیدا کند با به شبکه دسترسی پیدا کند. ورودی و خروجی ولتاژ فوق العاده گسترده می تواند دامنه ولتاژ 90 ولت تا 220 ولت را پشتیبانی نماید.

روشن / خاموش از راه دور: 

با استفاده از برنامه تلفن همراه ، کنترل WiFi به کاربران امکان می دهد تا از راه دور LED ها را در هر زمان و هر مکان روشن یا خاموش کنند. کاربر می تواند عملکرد تأخیر دستی را تنظیم کند تا بتواند به راحتی نور چراغ را خاموش کند. با استفاده از این کلید لمسی، کاربران می توانند وضعیت نور را در تلفن هوشمند خود مشاهده کنند.

اشتراک گذاری اکانت خانه هوشمند:

یک اکانت را می توان با افرادی که در خانه مشترک هوشمند زندگی می کنند به اشتراک گذاشت و مدیران یا صاحب ملک می توانند مجوز دسترسی به اعضا  را صادر کنند. شایان ذکر است  هر خانه هوشمند می تواند توسط 10 نفر با اجازه صاحب ملک یا کارفرما کنترل شوند.

نور پس زمینه LED:

نور پس زمینه ای ال دی از راه دور اجازه می دهد که در تاریکی شب به راحتی چراغ را پیدا کنند و در صورت لزوم روشن نمایند. از سوئیچ دیواری WiFi می توان برای کنترل چراغ ها یا لوازم خانگی استفاده کرد.

جنس پنل محصول (شیشه کریستال و چوب طبیعی):

کلیدهای لمسی WiFi از جنس شیشه کریستال با کیفیت است که با گذر زمان تغییر رنگ نمی دهد و خش نمی افتد. این ضخامت آنها 3 میلی متر است و از کیفیت درجه یک برخوردار است. کلید های لمسی ضد آب و ضدضربه و دارای گواهینامه اروپائی CE  و IEC  بین المللی می باشد.

 

تعداد پل و تنوع رنگ کلید لمسی وای فای

کلیدهای لمسی هوشمند وای فای دارای تنوع رنگ سفید مشکی و بژ از تک پل تا هشت پل به شرح ذیل می باشد.

  • کلید لمسی تک پل (1 پل)
  • کلید لمسی وای فای دو پل  (2 پل)
  • کلید لمسی وای فای سه پل (3 پل)
  • کلید هوشمند وای فای چهار پل (4 پل )
  • کلیدهای هوشمند وای فای شش پل (6 پل)
  • کلید هوشمند وای فای هشت پل (8 پل)

 

مقایسه قیمت کلید هوشمند و قیمت کلید لمسی ساده

قیمت کلیدهای هوشمند به علت تجهیزات وایرلس داخل کلیدها و اتصال از طریق وای فای از کلید لمسی ساده که فقط با تاچ دست روشن و خاموش میشود بالاتر است. این اختلاف قیمت برای خرید به نسبت امکاناتی که کاربران می توانند بهره مند شوند مناسب است. همانطور که می دانید با استفاده از کلید هوشمند وای می توانید از هر نقطه ای کیلومترها دور از خانه بتوانید سیستم های روشنائی و پرده برقی و سیستم آبیاری و فن کوئل و پکیج خود را کنترل کنید در حالیکه کلید لمسی ساده فقط از داخل خانه با لمس کلیدها سوئیچ می شوند.

 

نام محصول

کلید لمسی ساده

کلید هوشمند WiFi

 قیمت کلید لمسی تک پل پنل شیشه کریستال 400.000 548.000
کلید لمسی دو پل پنل شیشه کریستال 412.000 572.000
کلید لمسی سه پل پنل شیشه کریستال 436.000 597.000
قیمت کلید لمسی چهار پل پنل کریستال 460.000 620.000
کلید لمسی شش پل پنل شیشه کریستال 931.000 1.140.000
کلید لمسی هشت پل پنل شیشه کریستال 980.000 1.161.000
Call Now Buttonتماس بگیرید