کلید لمسی تک پل (تاچ)

کلید لمسی تک پل (تاچ) کلیدی است که از طریق آن می توان تک پل آن می توان یک تا چند کلید روشن یا خاموش نمود.

این کلید یکی از انواع کلیدهای تاچ می باشد که علاوه بر زیبا نمودن فضای محیط خانه یا آفیس، محیط منزل یا کار شما را مدرن و پیشرفته می نماید.  این کلید دارای صفحه پنل لمسی با تکنولوژی خازنی از جنس رویه شیشه سکوریت ضدخش می باشد. در واقع می توانید با به کار گیری این کلید زیبا و لوکس کلید و پریزهای سنتی خود را حذف نموده و کلیدهای لمسی هوشمند را جایگزین آنها نمائید. همانطور که می دانید این کلیدهای تاچ کاربری بسیار راحتی دارد و به خاطر جنس پنل آن و ال دی های رنگی روی کلید در هنگام روشن و خاموش بودن حس خوبی را به کاربر هدیه می دهد.

کلید تاچ تک پل هوشمند و ساده  دقیقا سایز و اندازه کلیدهای قدیمی می باشد و می توان خیلی ساده بدون تغییر در سیم کشی و تخریب در قوطی کلیدهای قدیمی نصب نمود. ال ای دی موجود در کلید علاوه بر ظاهر زیبا به کاربر کمک می کند که در تاریکی به راحت کلید را پیدا کنند و آن را جهت خاموش و روشن نمودن لمس نمایند.

کلیدهای لمسی تک پل ( 1 پل ) در سه مدل ساده، هوشمند و ریموت دار قابل تولید می باشند.

 

کلید لمسی تک پل

ویژگی ها، قیمت و خرید کلید لمسی تاچ تک پل ( کلید لمسی 1 پل)

کلید لمسی تک پل ساده کلیدهائی هستند که فقط امکان تاچ شدن دارند و دارای امواج رادیوئی نیستند.

در حالیکه کلیدهای تاچ تک پل ریموت دار با داشتن امواج رادیوئی RF با ریموت کنترل در داخل خانه قابل کنترل می باشد و از همه جالب تر  و مدرن تر اینکه کلید لمسی هوشمند تک پل را می توانید از بیرون از خانه یا محل کار از طریق اپلیکیشن موبایل هوشمند خود کنترل نمائید. خیلی حس خوبی است که می توان وقتی مسافرت هستید و یا در مهمانی حضور دارید دسترسی سوئیچ کردن کلیدهای خود دارید و با یک تاچ ساده روی موبایل خود می توانید وضعیت کلید را تغییر دهید.

شایان ذکر است کلیدهای تاچ تک پل و دو پل به دلیل اینکه تعداد زیادی از مشتریان خانه های خود را بازسازی می کنند استفاده می گردد. در واقع بیشتر کاربران می خواهند بدون تغییر در سیم کشی خانه خود را هوشمند کنند.

 

قابلیت های کلید لمسی تاچ هوشمند یک پل

  • پنل شیشه کریستال
  • کلیدها در رنگ های سفید و مشکی و طلائی و امکان تولید رنگ های سفارشی
  • قابلیت نصب روی قوطی کلیدهای قدیمی و سنتی
  • ابعاد کلید 47×86×86 میلی متر
  • دارای اعلان صوتی تاچ کلید

 

اگر قصد دارید در خانه های خود تغییر اساسی و مثبتی ایجاد کنید خانه هوشمند بهین به شما کلیدهای تاچ با قیمت اقتصادی و کیفیت بی نظیر را برای خرید پیشنهاد می دهد. قطعا کلیدهای هوشمند در هوشمند سازی منازل و ساختمان موثر خواهد بود. چون نه تنها با استفاده از این کلیدها خانه شما شیک تر می شود  ارزش خانه هم بالاتر می رود.

کلیدهای تاچ تک پل یا همان کلید لمسی 1 پل معمولا از جنس شیشه تولید می گردد. اما بنا به سلیقه مشتری می تواند در جنس های دیگر مانند سنگ و چرم  و چوب طبیعی هم تولید شوند. تکنولوژی مدارهای داخلی همه کلیدها یکی می باشد و به سادگی با تاچ دست می توان کلیدها را بسته به نیاز روشن یا خاموش نمود. بک لایت آبی برای زمانی که کلید روشن است و بک لایت قرمز برای زمانی که کلید خاموش است به طور استاندارد در نظر گرفته شده است که با توجه به سلیقه مشتری در رنگ های دیگر قابل تولید است.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید