نسل جدید کلیدهای لمسی – کلید لمسی Wi-Fi

در این مقاله می خواهیم در خصوص نسل جدید کلیدهای تاچ که همان کلید لمسی WiFi است توضیح دهیم.

در مقالات قبل گفته شد که کلیدهای لمسی یا کلیدهای تاچ در انواع ساده، ریموت دار و کلید تاچ هوشمند همراه با ماژول مرکزی در شرکت تولید می گردد. با توجه به اینکه ماژول مرکزی یا گیت وی کلیه کلیدهای روشنائی و سیستم سرمایش و گرمایش و حتی سیستم آبیاری باغچه و حیاط ویلا یا منزل را کنترل می نمود اما این قطعه از لحاظ هزینه ای برای افراد مقرون به صرفه نبود.به عنوان مثال اگر یک فرد یا کارفرمائی فقط می خواست یک کلید لمسی مربوط به یک اتاق را هوشمند کند بایستی پنج برابر هزینه کلید را برای خرید گیت وی هزینه می کرد تا بتواند اتاق کار خود را بتواند از طریق موبایل خود کنترل نماید.

 

کلید لمسی WiFi - کلید لمسی سه پل مشکی

 

کلید لمسی WiFi (کلید لمسی وای فای) چیست؟

خبر خوب آنکه به لطف دانش همکاران ما در واحد تولید شرکت کلید لمسی هوشمند وای فای محصولی با فناوری اینترنت اشیا با امکان ارتباط از طریق شبکه وای فای برای نصب در سیستم روشنائی ساختمان های هوشمند نظیر منزل هوشمند یا اداره هوشمند بدون نیاز به ماژول مرکزی گیت وی قابل کنترل است.

از مزایای ویژه خرید این کلیدهای لمسی وای وای امکان روشن و خاموش نمودن سیستم روشنائی از طریق اینترنت و با استفاده از اپلیکیشن خانه هوشمند میباشد. تنها زیر ساختی که این کلیدهای روشنائی نیاز دارند این است که بایستی در منزل یا اداره هوشمند خود  مودم ADSL و اینترنت داشته باشید تا بتوانید از فرسنگ ها دور هم دسترسی به سیستم روشنائی خود از طریق تلفن همراه خود داشته باشید.

این نوع کلیدهای هوشمند با پنل شیشه ای کریستال ضد خش و زیبا و لوکس دارای تکنولوژی تاچ خازنی می باشند و در واقع جایگزین کلیدهای مکانیکی برای روشن و خاموش نمودن چراغ های خانه هوشمند استفاده می گردد.

تفاوت این کلیدهای نسل جدید با دیگر کلیدها در این است که این کلیدها به تنهائی در بستر اینترنت قابل کنترل از طریق موبایل هوشمند و تبلت می باشد. مزیت این کلیدهای هوشمند آن است که دیگر نیازی به کنترل کننده مرکزی توسط قطعه و دستگاه جداگانه نمی باشد.

 

تنوع رنگ و تعداد پل در کلیدهای لمسی WiFi

این کلیدهای هوشمند با رویه شیشه کریستال از تک پل تا هشت پل ( کلید تاچ 1 پل تا 8 پل) در رنگ های سفید و مشکی و بژ طلائی و حتی رنگ های سفارشی هماهنگ با خانه هوشمند شما قابل سفارش می باشد. کلیدهای لمسی Wifi خانه هوشمند بهین به صورت تیتر وار به شرح ذیل است:

  • کلید لمسی تک پل یا یک پل (کلید تاچ 1 پل )
  • کلید لمسی هوشمند دو پل ( کلید تاچ 2 پل‌)
  • کلید لمسی یا تاچ سه پل ( کلید تاچ 3 پل‌)
  • کلید لمسی هوشمند چهار پل  ( کلید تاچ 4 پل‌)
  • کلیدهای لمسی تجمیعی شش پل ( کلید تاچ  6 پل )
  • کلیدهای لمسی تجمیعی هشت پل ( کلید تاچ  8 پل )

 

گارانتی کلیدهای لمسی Wi-Fi

این نوع کلیدهای لمسی وای فای استاندارد دارای 1 سال تعویض کالا و دوسال تعمیر رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. در واقع با خرید این کلیدهای تاچ ایرانی می توانید با کمترین هزینه و قیمت مناسب کلید تاچ از پشتیبانی مطمئن خانه هوشمند بهین بهره مند گردید. خرید کلید لمسی وای فای برای تمامی کارفرمایان و صاحبان ملک که می خواهند خانه خود را از دور کنترل کنند پیشنهاد می شود و انتظار میرود در آینده ای نزدیک نیاز به این کلیدهای لمسی هوشمند و مدرن در تمام خانه ها و آپارتمان ها در سراسر دنیا همه گیر شود.

 

جهت مشاوره رایگان در خصوص هوشمند سازی ساختمان و کلیدهای هوشمند با همکاران ما در تماس مستقیم باشید.

Call Now Buttonتماس بگیرید