نور، راحتی و امنیت با هوشمند سازی ساختمان

با خانه هوشمند بهین می توانید نور و روشنائی و راحتی و امنیت را به خانه های خود هدیه دهید. سیستم اتوماسیون ما برای سهولت و راحتی شما و کمک به ایجاد یک خانه هوشمندساخته شده است که در اطراف شما کار می کند. با همکاری همزمان با سیستم های دیگر سیستم ما به شما این امکان را می دهد که به هوشمند سازی ساختمان خود بپردازید.

اگر در صبح زمستان به گرمای بیشتری نیاز دارید و یا در یک زمان هائی از تهویه هوا رضایت ندارید می توانید با هوشمند سازی خانه خود مدیریت دمای خانه خود را در زندگی در دست بگیرید و به راحتی به دمای مطلوب برسانید.

در واقع با پیکربندی های ساده برای اتوماسیون خانه هوشمند شرکت توان گستر بهین قادر است خانه شما را با کنترل های پیچیده سیستم سرمایش و گرمایش سطح راحتی بیشتری را برای شما فراهم نماید. در واقع می توانید دمای خانه خود را به صورت لحظه ای کنترل نمایید. مزایای دیگر هوشمندسازی  ساختمان،  امنیت است که بیش از هر موردی اهمیت دارد. به عنوان مثال اگر فراموش کرده اید که که مثلا جاق گاز شما روشن است و یا یکی از لوازم خانگی شما روشن است خانه هوشمند این امکان را می دهد که از هر جائی و در هر لحظه ای کنترل خانه خود را در دست بگیرید.

هوشمند سازی ساختمان

نور با استفاده از کلید لمسی هوشمند (Lighting)

توسط کلید لمسی هوشمند یا کلید تاچ وای فای می توانید نور و روشنائی خانه خود را هر لحظه  مانیتور نمایید. در واقع با استفاده از اپلیکیشن در موبایل هوشمند می توانید سیتستم روشنائی و نور خانه خود را کنترل نمائید. اگر در ساعت های که صلاح می دانید از فاصله دور به صورت ریموت می توانید چراغ ها را روشن و یا خاموش نمائید.

امنیت خانه هوشمند (Saftey)

موارد اضطراری طبق جدول زمانی کار نمی کنند، آنها می توانند هر زمان شما را گرفتار کنند و خانه شما را ویران کنند. یک نشت ساده می تواند منجر به طغیان بزرگتری شود، آتش سوزی می تواند به سرعت شروع و گسترش یابد و مونوکسیدکربن ساکت و کشنده است، همه اینها باعث می شود خانه شما احساس امنیت کمتری کند. و با شکسته شدن دزدیها و سرقت ها و نگرانی ها، شما می خواهید تمام تلاش خود را برای محافظت از خانواده و خانه خود انجام دهید.

راحتی (Comfort)

سیستم اتوماسیون ما برای سهولت و راحتی شما و کمک به ایجاد یک خانه هوشمند که در اطراف شما کار می کند، طراحی شده است. با همکاری همزمان با سیستم های دیگر  سیستم ما به شما امکان می دهد هر طور که می خواهید شخصی سازی و اتوماتیک کنید.

نتیجه گیری:

با استفاده از اتوماسیون هوشمند سازی خانه می توانید راحتی را برای خانه هوشمند خود به ارمغان بیاورید و علاوه بر سیستم روشنائی و نور از امنیت که این روزها دغدغه بسیاری از مردم است بهره مند گردید. این سیستم ها بدون هیچگونه تغییری در سیم کشی برق ساختمان و همچنین بدون نیاز به تخریب میسر می شود و با کلیه سیستم های خانه شما سازگار می گردد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص هوشمندسازی خانه های خود در منوی ارتباط با ما با همکاران ما در تماس باشید.

Call Now Buttonتماس بگیرید