هوشمند سازی ساختمان و پکیج محصولات خانه هوشمند

 

هوشمند سازی ساختمان و  پکیج محصولات خانه هوشمند

امروزه افراد به محل زندگی خود بیش از گذشته اهمیت می دهند و خواستار راحتی و آسایش بیشتری در زندگی هستند.  در عصر مدرن و تکنولوژی هوشمند سازی ساختمان برای انسانها جذاب شده است. همانطور که می دانید ساختمان یا خانه هوشمند تعاریفی مختلفی دارد که در مقاله زیر به شرح آن می پردازیم:

 

تعریف ساختمان هوشمند و نقش آن در عصر نوین

ساختمانی که در آن از امکانات و وسایل الکترونیکی برای کنترل روشنایی، سرمایش و گرمایش خانه و محل کار استفاده شود. شایان ذکر است تجهیزاتی که برای هوشمند سازی خانه ها به کار می روند هوشمند هستند و به منظور افزایش کارائی و بازدهی و ایجاد شرایطی بی نظیر برای ساکنین منزل طراحی و اجرا می گردند.

تعریف دیگر ساختمان هوشمند: خانه ای است که دارای یک شبکه ارتباطی می باشد که لوازم و خدمات برقی کلیدی را به هم متصل می نماید و دسترسی نظارت و کنترل از راه دور را به کاربر می دهد

 

*** پکیج Starter کنترل روشنایی هوشمند 

این پکیج شامل 4 قطعه به شرح ذیل می باشد:

– یک دستگاه گیت وی کنترل کننده مرکزی

– سه کلید لمسی تاچ هوشمند 4 پل

 

کلید لمسی هوشمند و محصولات هوشمند سازی ساختمان

پکیج استارتر کنترل روشنائی هوشمند

با خرید پکیج هوشمند فوق می توان نخستین گام را در راستای هوشمندسازی خانه های خود بردارید. دستگاه گیت وی همانطور که می دانید به عنوان قلب مرکزی منازل هوشمند استفاده می شود. با بکارگیری این وسیله می توانید سیستم روشنائی و سرمایش و گرمایش یک ساختمان را  از طریق اپلیکیشن تلفن همراه مانیتور و کنترل نمائید.

به علاوه در این پکیج سه کلید لمسی تاچ هوشمند چهار پل در رنگ و مدل های متنوع به سلیقه کاربر ارائه می گردد.  کلیدهای لمسی هوشمند از طریق امواج رادیوئی RF با کنترل کننده  گیت وی در ارتباط باشد. در واقع افراد می توانند کلیدهای لمسی روشنائی را از طریق موبایل خود کنترل نمایند.

 

مزایای پکیج  Starter  خانه های هوشمند

اساسی ترین دستگاه خانه های هوشمند گیت وی کنترلر می باشد که ارتباط دهنده کلیدهای لمسی تاچ هوشمند و 255  وسیله برقی روشنائی و سرمایش و گرمایش  و گوشی موبایل یا تبلت می باشد.

  • کنترل 12 خط روشنایی با به کارگیری 3 کلید لمسی هوشمند 4 پل
  • امکان کنترل سیستم روشنائی ساختمان هوشمند از طریق موبایل
  • قابلیت فعال کردن سیستم دزدگیر توسط سنسور حرکت در گیت وی
  • امکان تعریف بی شمار سناریو و انجام همزمان چندین وظیفه از طریق تاچ

 

*** پکیج اقتصادی Economic 

پکیج اقتصادی Economic هوشمند سازی ساختمان فوق دارای 7 قطعه هوشمند به شرح زیر می باشد.

– یک دستگاه گیت وی کنترل کننده مرکزی

– سه عدد کلید لمسی تاچ هوشمند 4 پل

– یک عدد کلید تاچ هوشمند 3 پل

– دو عدد عملگر هوشمند برای پریز هوشمند

 

کلیدهای لمسی هوشمند

پکیج اقتصادی خانه هوشمند بهین

پکیج هوشمند سازی ساختمان فوق به نام پکیج اقتصادی خانه هوشمند بهین نام گذاری شده است. ولیکن با سفارش مشتری می توان به این بسته تعدادی کلید تاچ و یا قطعات هوشمند دیگر اضافه نمود و در واقع سیستم ساختمان هوشمند خود را توسعه دهید. در این پکیج مانند پکیج استارتر که در بالا تشریح شد می توان خانه هوشمند خود را از طریق نرم افزار از هر کجای دنیا در بستر اینترنت کنترل نمود و در صورت نیاز سیستم روشنائی را در هر ساعتی  از شبانه روز خاموش یا روشن نمود. کلیدهای لمسی هوشمند با توجه به سلیقه مشتری در رنگ های متنوع و از جنس شیشه سکوریت یا چوب طبیعی راش و گردو قابل تولید است.

بهتر است رنگ و مدل کلیدهای لمسی را با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار هماهنگ نمود. با استفاده از این پکیج می توانید یک کلید لمسی چهار پل هوشمند را به سالن پذیرائی و لوسترها اختصاص دهید و دو عدد کلید تاچ هوشمند را برای روشنائی آشپزخانه و کلید تاچ هوشمند 3 پل را برای روشن نمودن چراغ های اتاق خواب در نظر بگیرید.

ماژول های عملگر اسمارت هم پریزها را هوشمند می نمایند که مثلا می توانید برای سیستم سرمایش و گرمایش یعنی فن کوئل و پکیج استفاده نمائید. به عنوان مثال در فصل زمستان قبل از وارد شدن به خانه هوشمند یا ویلای هوشمند خود پکیج خود را روشن نموده تا به محض ورودتون از هوای مطبوع لذت ببرید.

با همکاران فنی شرکت در تماس باشید

Call Now Buttonتماس بگیرید