کلید لمسی دو پل 

کلید لمسی دو پل (کلید پریز لمسی 2 پل) کلیدی است که از طریق آن می توان کلیدهای روشنائی را روشن یا خاموش نمود.

امروزه به کار بردن سیستم های مدرن در منازل و اداره ها اهمیت فراوانی پیدا کرده است. کلید های لمسی شرکت توان گستر بهین دارای کلیدهای تاچ از تک پل تا 8 پل می باشد. در واقع با استفاده از این کلید های تاچ می توانید تکنولوژی بی نظیری را به فضای خانه و محل کار خود وارد نمائید. کلید لمسی دو پل یا کلید تاچ 2 پل دارای بدنه ای از جنس شیشه کریستال شفاف و ضدخش در رنگ های سفید و مشکی و طلائی قابل تولید است. کاربران می توانند از رنگ های فوق یا رنگ های سفارشی در خانه هوشمند خود  استفاده کنند.

ال دی خانه هوشمند بهین به صورت استاندارد وقتی کلید روشن است ال ای دی به رنگ آبی است و زمانی که کلید خاموش است ال ای دی به رنگ قرمز می باشد. اما در صورتی که کارفرمایان ساختمان های با واحد زیاد بخواهند سفارش دهند امکان تغییر رنگ ال ای دی به رنگهای دیگر وجود دارد. کلیدهای روشنائی تاچ را می توان برای انواع لامپ های رشته ای کم مصرف فلورسنت و LED به کار برد و جلوه زیبای را به خانه خود هدیه کرد.

 

کلید

 

سازگار با قوطی کلید های سنتی بدون تغییر و تخریب سیم کشی

کلیدهای تاچ دو پل هوشمند مشابه و هم اندازه با کلیدهای سنتی می باشد و نقطه قوت آن این است که بدون تغییر در سیم کشی و هیچگونه تخریبی در قوطی کلیدهای مکانیکی قابل نصب است.  LED موجود در کلیدها علاوه بر اینکه باعث لوکس شدن این محصول میشود موجب دید عالی در تاریکی می باشد. یعنی در شب به راحتی می توان کلیدهای تاچ را پیدا کنید و در صورن نیاز آنها را روشن یا خاموش نمائید. کلید لمسی دو پل در سه نوع لمسی ساده، کلید تاچ ریموت دار و  کلیدلمسی هوشمند می باشد.

 

کلید لمسی دو پل مشکی

کلید لمسی دو پل مشکی

 

 خرید و قیمت کلید لمسی دو پل ( کلید تاچ 2 پل)

کلیدلمسی دو پل صرفا لمسی به کلیدی گفته میشود که دارای دو پل روی کلید است که هر پل می تواند یک یا چند لامپ را روشن نماید.  کلیدهای لمسی دو پل ریموت دار در داخل خانه از طریق کنترل تغییر وضعیت از روشن به خاموش و از خاموش به روشن می دهند. و اما نوع سوم این کلیدها کلیدهای تاچ هوشمند WiFiهستند که می توان آنها از بیرون از خانه یا محل کار از طریق اپلیکیشن موبایل هوشمند خود کنترل کرد.

با کلیدهای تاچ می توانید تغییر شگرفی در خانه های هوشمند خود ایجاد نمائید. خانه هوشمند بهین خرید کلیدهای لمسی شیشه ای با قیمت عالی و کیفیت فوق العاده را به سازندگان ساختمان ها توصیه می کند. در واقع با هوشمندسازی ساختمان می توانید خانه های خود را در زمان کمتر با ارزش بالاتری به فروش برسانید.

کلید لمسی دو پل طلائی بژ

کلید تاچ دو پل طلائی بژ

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات خرید و قیمت کلیدهای لمسی با همکاران فنی شرکت تماس حاصل فرمائید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید