کلید لمسی چهار پل ( کلید تاچ هوشمند 4 پل)

کلید لمسی چهار پل به کلیدی گفته می شود که صفحه پنل آن لمسی و  دارای چهار پل روی کلید می باشد. این کلید می تواند به صورت تجمیعی به جای دو کلید دو پل استفاده شود. مزیت استفاده از این کلید آن است که علاوه بر اینکه جای کمتری را در فضای دیوار به خود اختصاص می دهد از لحاظ هزینه بسیار اقتصادی می باشد.

این کلیدها در ظاهر خانه تاثیر شگرفی دارد و خانه هوشمند را بسیار زیبا و لاکچری می نماید. صفحه لمسی این کلیدها از جنس شیشه با کیفیت و ضد خش در رنگ های سفید مشکی و بژ طلائی تولید می گردد. کلیدهای تاچ هوشمند که امروزه بسیار مورد علاقه کاربران و سازندگان قرار گرفته در منازل و محیط های کاری جایگزین کلید و پریزهای سنتی می گردد. استفاده از این کلیدهای تاچ برای همگان بسیار ساده است اگر کلید نوع تاچ ساده باشد با دست روشن و خاموش می شوند و اگر کلید لمسی چهار پل هوشمند باشد می توان آن را با ریموت از داخل منزل و از طریق موبایل هوشمند از فرسنگ ها دور از خانه هوشمند  توسط  اپلیکیشن کنترل نمود.

 

کلید لمسی چهار پل

طراحی ظاهری کلید تاچ هوشمند و ساده 

کلید لمسی چهار پل مریعی شکل است و  روی صفحه آن چهار مربع کوچک لمسی قرار دارد. کلیه مربع های کوچک هر هرکدام پل کلید نامگذاری می شوند ال ای دی دارند و در شب بسیار زیبا به نظر میرسند. همانطور که در مقالات دیگر نیز گفته شده نور پس زمینه زمانی که کلید روشن است به رنگ زیبای آبی و وقتی که کلید خاموش است بک گراند رنگ قرمز جلوه ویژه ای به منزل هوشمند در تاریکی شب می دهد. در واقع این کلیدها را علاوه بر اینکه می توانید برای خانه های در حال ساخت می توانید بدون تغییر در سیم کشی و بدون هیچگونه تخریبی برای خانه های ساخته شده پس از بازسازی به کار ببرید.

 

کلیدلمسی چهار پل هوشمند

انواع کلیدلمسی 4 پل (کلید تاچ چهار پل)

کلید و پریز لمسی ساده 4 پل که بدون ارتباط رادیوئی فقط با لمس دست قابل سوئیچ است. کلید تاچ هوشمند چهار پل که به صورت وایرلس از طریق وای فای می توان از کیلومتر ها دور از خانه با استفاده از اینترنت تلفن همراه سیستم روشنائی خانه را تحت کنترل بگیریم. کلیدلمسی ریموت دار که از طریق ریموت در داخل خانه از فاصله ای دور از کلید طریق امواج رادیوئی قابل خاموش یا روشن کردن هستند.

 

مشخصات کلیدهای تاچ لمسی چهار پل هوشمند (وای فای)

  • پنل شیشه ای در رنگ های سفید، مشکی و بژ
  • قابل نصب روی انواع مختلف قوطی کلید
  • وزن 200 گرم
  • ابعاد 47×86×86 میلیمتر
  • اعلان صوتی لمس کلید
  • قابلیت کنترل از طریق تلفن همراه از خارج از خانه هوشمند
  • بدون نیاز به ماژول مرکزی یا گیت وی
کلید لمسی هوشمند چهار پل (وای فای)

کلید هوشمند چهار پل

قیمت کلید لمسی چهار پل

قیمت کلیدهای تاچ چهار پل به عواملی چون جنس کلید و رنگ کلید و البته ساده یا هوشمند (وای فای) بودن آن بستگی دارد. به عنوان مثال کلیدهای تاچ مشکی قیمت شان ارزان تر از قیمت کلید های طلائی و سفید می باشد. همچنین جنس کلید شیشه ای از جنس چوب طبیعی قیمت مناسب تری دارد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و قیمت در خصوص کلیدهای تاچ ساده و هوشمند با همکاران از طریق منوی ارتباط با ما در تماس باشید.

 

 

Call Now Buttonتماس بگیرید