کاربرد کلید لمسی غیر هوشمند در خانه های مدرن

کلید لمسی غیر هوشمند چیست؟

در این مقاله قصد داریم کلید لمسی غیر هوشمند یا کلید تاچ ساده  را برای علاقمندان در این حوزه تشریح کنیم. کلید لمسی غیر هوشمند کلیدی است که با لمس دست می توان آن را فعال یا غیر فعال نمود. این صفحه یا کلیدهای لمسی ساده یا کلید تاچ غیر هوشمند امروزه در خانه های مدرن مورد استفاده می گردد. چون علاوه بر اینکه بسیار زیبا و لاکچری می باشد در عین حال قیمت اقتصادی نسبت به کلیدهای هوشمند دارد.بعلاوه ضخامت قطر این کلیدها کاهش چشم گیری به نسبت کلیدهای مکانیکی و قدیمی دارند.

در عین حال این کلید هوشمند نمی باشد یعنی با ریموت یا اپلیکیشن در تلفن همراه  از راه دور نمی توان سیستم روشنائی را کنترل نمود. شایان ذکر است جنس این کلیدهای غیرهوشمند از جنس شیشه کریستال و یا چوب طبیعی گردو و یا راش می باشد.

 

کلید لمسی غیر هوشمند

چرا کلید لمسی ساده غیر هوشمند بخریم؟

این کلیدها از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و  لاکچری می باشند و معمولا در خانه های امروزی به جای کلیدهای قدیمی از این کلیدها استفاده می کنند. فکرش را بکنید با هزینه پائین و اقتصادی می توانید این کلیدها را تهیه کنید و زیبایی دو چندان به خانه های خود هدیه دهید.

تنوع رنگ و مدل این کلیدها بیشتر از کلیدهای مکانیکی می باشد. حتی رنگ سورمه ای و نقره ای می توانید برای این کلیدها سفارش دهید.

کلیدلمسی غیرهوشمند دارای دو رنگ بک لایت آبی و قرمز می باشند که با لمس کلید و تغییر وضعیت آن از فعال به غیر فعال رنگ تغییر می کند. استاندارد کلیدها به این شکل است که وقتی کلید روشن است ال ای دی آبی رنگ و زمانی که کلید خاموش است ال ای دی قرمز رنگ می شود. رنگ ال ای دی کلیدهای تاچ بسته به سلیقه مشتری به رنگ های مورد علاقه کاربران قابل تغییر است.

از مزایای دیگر این کلیدها این است که کاربران می توانند هر طرحی که دوست دارند مطابق دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری برای کلیدهای منزل یا آفیس خود سفارش دهند.

کلید لمسی غیر هوشمند در قوطی های کلیدهای سنتی که عمق چهار سانتیمتر یا بیشتر دارند قابل نصب است و کلیه برقکاران به راحتی این کلیدها را در زمانی کوتاه نصب می نمایند. تکنولوژی کلیدها خازنی است و  این به این معنا است که حساسیت کلیدها بالاست و مانند موبایل های هوشمند به راحتی قابل لمس است.

نقاط قوت دیگر این است که در رنگ های سفید و مشکی و طلائی  و رنگ های سفارشی تولید می گردند و همزمان می توان پریزهای همرنگ با کلیدها را سفارش داد. به عنوان مثال اگر کلیدهای خانه خود را طلائی انتخاب نمائید امکان سفارش پریز طلائی مشابه آن هم وجود دارد.

 

کلیدهای لمسی غیر هوشمند از یک پل تا 8 پل

کلیدهای لمسی غیر هوشمند یا کلیدهای لمسی ساده از یک پل تا هشت پل تولید می گردد. معمولا برای خانه هایی که قبلا ساخته شده است از کلیدهای تک پل و دو پل استفاده می گردد. اما برای خانه های مدرن که در حال ساخت هستند از کلیدهای تجمیعی 4 تا 8 پل استفاده می گردد. یکی از کلیدهایی که بسیاری از کاربران در پذیرائی از آن استقبال می کنند کلید لمسی غیر هوشمند 8 پل است که در حالی که بسیار زیبا می باشد کلیه چراغ ها و لوسترها و هالوژن های حال و پذیرائی را کنترل می نماید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید