کلید لمسی هوشمند کولر آبی

کلید لمسی هوشمند کولر آبی خانه هوشمند بهین دارای پنل شیشه ای کریستال ضد خش با استفاده از تکنولوژی لمسی خازنی می باشد.

اندازه این کلیدها دقیقا با سایز کلیدهای روشنائی 1 پل تا 4 پل یکی می باشد با این تفاوت که پنل لمسی آن متفاوت و متمایز با کلیدهای سنتی است. به علت وجود ال ای دی های رنگی درکلید کولر این کلیدها برای کاربران جذاب بوده و حتی در شب به راحتی می توانند این کلیدها را روشن یا خاموش نمایند.

 

کلید لمسی هوشمند کولر آبی

مشخصات قیمت و خرید کلیدهای تاچ کولر آبی

مزیت این کلیدها این است که در قوطی کلیدهای معمولی نصب می گردد. علاوه بر تنوع رنگ سفید و مشکی و طلائی و رنگ های سفارشی به انتخاب مصرف کننده  دارای عمر بالا و طراحی لوکس و زیبا متناسب با سلیقه مشتریان می باشد.

کلید لمسی کولر آبی خانه هوشمند بهین با استفاده از دانش فنی و قطعات برندهای معتبر اتوماسیون منطبق بر معتبرترین استانداردهای بین المللی و اروپائی تولید می گردد.

  • ولتاژ کاری:AC110-220V
  • حداکثر جریان قابل تحمل هر خروجی : 5A
  • محدوده دمای کاری: -10 تا +50 سانتی گراد
  • توان مصرف مصرفی:0.5W

قیمت کلید کولر آبی لمسی تقریبا مشابه قیمت کلیدهای تاچ روشنائی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.  خرید این کلیدها با توجه به اینکه بسیار مدرن می باشند و کار با آنها ساده و راحت است برای خانه های هوشمند و پیشرفته و خانه های نوساز توصیه می گردد.

کلید تاچ کولر آبی

انواع کلیدهای لمسی کولر آبی

کلید لمسی کولر آبی ساده یا غیر هوشمند

توسط این کلید می توان با تاچ دست و عملکرد تمام لمسی کولر آبی منزل یا اداره را روشن یا خاموش نمائید.

کلید تاچ کولر آبی ریموت دار

این کلیدها که از قابلیت ریموت برخوردار هستند را می توان در فضای داخل خانه از طریق ریموت کنترل نمود. این کلیدها دارای امواج رادیوئی 433 مگا هرتز هستند. در واقع این نوع کلید کولر را می توان از راه دور در محیط داخل روشن یا خاموش نمود.

کلید تاچ کولر آبی هوشمند

این کلیدهای هوشمند علاوه بر تاچ دست می توان از راه دور در فضائی خارج از منزل یا محیط کار از طریق اپلیکشن موجود در موبایل هوشمند خود کنترل نمائید. در واقع قبل از ورودتون به منزل در فصل تابستان می توانید کولر خانه هوشمند خود را از طریق تلفن همراه خود روشن نمائید تا به محض ورودتون به منزل از هوای خنک و متعادل لذت ببرید.

خبر خوب آنکه کلیدهای لمسی تاچ ساده کولر با استاندارد سیم کشی معمولی برق ساختمان سازگار می باشند و به سادگی در قوطی های برق ایرانی به صورت توکار نصب می گردند. موارد استفاده این کلیدهای تاچ کولر در هوشمند سازی ساختمان و همچنین در هوشمندسازی  رستوران و  بیمارستان و  کلینیک های درمان و اداره های مدرن  می باشد.

 

برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص کلیدهای لمسی کولر آبی با ما در ارتباط مستقیم باشید.

 

 

Call Now Buttonتماس بگیرید