چرا خانه های هوشمند محبوب شده اند؟

 

در دنیای پیشرفته و مدرن امروز زندگی بسیار متفاوت تر از قبل است. بیشتر افراد ترجیح می دهند که در خانه آسایش بیشتری داشته باشند مثلا زمانی که از سرکار خسته به منزل می رسند استراحت کنند و وسایل برقی و روشنائی و سیستم گرمایش و سرمایش خانه هوشمند خود را با ریموت یا تلفن همراهشان در جای خود بتوانند روشن یا خاموش نمایند. این خانه های مدرن  و پیشرفته مزایای زیادی دارد که  در زیر به بعضی از آنها اشاره می نمائیم.

  • کنترل نمودن کلیه وسایل برقی
  •  ایمنی و امنیت بیشتر
  • بهینه سازی مصرف انرژی و زمان
  • ریموت دار شدن تجهیزات برقی و لاکچری نمودن منزل یا آفیس

 

 

 

هوشمندسازی ساختمان

چه بخش هائی از خانه را می توان هوشمند نمود؟

 

* روشنایی 

سوییچ های هوشمند ابزارهایی هستند که به منزل اضافه می شوند تا روشنایی های خانه یا آفیس را وارد سیستم هوشمند نمایند. یکی از مزایای روشنایی هوشمند، بهینه نمودن مصرف انرژی است. با روشنایی هوشمند می توانید برنامه های از پیش تعیین شده زیادی را در منزل یا محل کارتان فعال نمائید. مثلا یک برنامه روشنایی داشته باشید که با تاچ کلیدهای هوشمند بر روی تلفن همراه که همه لامپ ها را در زمان خروج از خانه خاموش می نماید

مقاله پیشنهادی: در خرید کلید لمسی به چه نکاتی توجه نمائیم ؟

* سرمایش و گرمایش

تجهیزات سرمایش و گرمایش موجود مثل اسپیلیت، فن کوئل، برخی شومینه های هوشمند و سیستم های گرمایش از کف و یکپارچه سازی آن یکی از کارهائی است که زمانی که خانه خود را هوشمند میکنیم می توانیم از آن بهره مند شویم . افرادی که در شهر دیگر ویلا یا خانه ای دارند که برای مدت طولانی از سال در آن حضور ندارند، با هوشمند نمودن خانه یا ویلای خود از مزایای هوشمندسازی ساختمانها بهره مند می شوند. چون می توانند قبل از ورود به ویلای خود سیستم سرمایش را درتابستان و سیستم گرمایش را در زمستان روشن نمایند تا به محض ورود از دمای معتدل ویلای خود لذت ببرند. در واقع از راه دور از طریق موبایل یا تبلت در بستر اینترنت می توان سرمایش و گرمایش ویلا و یا منزل کنترل نمود.

 

* امنیت بیشتر 

در خانه هوشمند بهین همه وسایل برقی یکپارچه هستند. شما می توانید به کمک رابط های کاربری منزل خود بخش های امنیتی یعنی دزدگیر، سنسورهای دما، نور و حرکتی را هر لحظه از فرسنگها دورتر از منزل  کنترل نمائید.

 

* کنترل و پخش موسیقی 

پخش موسیقی از موبایل، پخش موسیقی از هارد تحت شبکه، دسته بندی آهنگ ها، پخش همزمان موسیقی های متفاوت در چندین اتاق، رادیوهای اینترنتی از دیگر امکانات خانه ی هوشمند در زمینه موسیقی است.

 

* کنترل و پخش فیلم 

پخش فیلم و سینمای خانگی یکی از قسمت های مهم خانه های مدرن است. این سیستم تمام تجهیزات پخش فیلم و سینمای خانگی را  یکپارچه می نماید. یکی از مهم ترین مزایای این یکپارچگی این است که نیازی به ریموت های مختلف برای دستگاه های مختلفی مثل تلویزیون، دی وی دی پلیر و ماهواره نیست و همه دستگاه ها با ریموت کنترل می شوند. علاوه بر این امکان پخش فیلم در همه جای خانه آن هم از روی یک هارد تحت شبکه تجربه تماشای فیلم را برای اعضای خانه فراهم می نماید.

برای اینکه با هزینه های هوشمندسازی ساختمان آشنا شویم با مشاوران فروش شرکت از طریق منوی ارتباط با ما در تماس باشید.

 

Call Now Buttonتماس بگیرید